Customer Succes Specialist
Specificaties
Locatie: Vianen & Remote
Niveau: Hbo werk- en denkniveau
Fte: 0,8 – 1,0
Solliciteer direct
De functie
Als Customer Succes Specialist ben je samen met je collega’s van het commerciële team verantwoordelijk voor de verkoopresultaten en de uitbreiding van het marktaandeel voor de oplossingen die NEXUS Nederland aanbiedt. Daarnaast is een belangrijk onderdeel van jouw werk om bestaande klanten optimaal te laten werken met onze oplossingen.
Als Customer Succes Specialist maak je (potentiële) klanten enthousiast over onze producten. Je presenteert & demonstreert de belangrijkste functionaliteiten van onze oplossingen. De focus zal zijn op onze NEXUS Enterprise diagnostiek en/of NEXUS EPD oplossingen. Je gebruikt jouw kennis over de zorg en ICT om de NEXUS oplossingen optimaal aan te laten sluiten op de wensen van onze klanten. Je ziet kansen en mogelijkheden onze klanten optimaal tevreden te laten zijn en neemt concrete Customer Succes acties. Je werkt nauw samen met collega’s van het commerciële team en stemt de dagelijkse werkzaamheden af met de Sales Operations Manager. Je rapporteert aan de Commercieel Directeur (CCO).
Jouw resultaatgebieden zijn gericht op het behouden en vergroten van het rendement en de tevredenheid bij bestaande klanten. De verantwoordelijkheden die hieronder vallen zijn o.a:
- Onderhouden van klantcontacten en contacten met potentiële klanten onder regie van de Account Manager.
- Bijhouden van de klantenaanvragen (via email, website) en opstellen (support bij) van offertes en inhoudelijk overleg daarover met collega’s van consultancy en development.
- Bedenken en formuleren van verschillende oplossingen en alternatieven voor een probleem of vraagstuk.
- In diverse klantcontacten/overlegmomenten het uitdragen van de visie van NEXUS op de aankomende veranderingen in de zorgwereld?
- Advisering: het geven van informatie, oplossingsrichtingen en aanbevelingen aan (potentiële) klanten.
- Adviseren van bestaande klanten over de eigen producten en dienstverlening.
- Inzicht verkrijgen in klantvragen en -wensen.
- Verzorgen van presentaties en productdemonstraties bij (potentiële) klanten en op evenementen.
- Administreren van klanten, contacten / afspraken in het CRM systeem HubSpot.
Waar kom je terecht
NEXUS Nederland ontwikkelt, implementeert en onderhoudt EPD-, informatie- en beeldmanagementsystemen voor algemene- en academische ziekenhuizen, GGZ-instellingen, revalidatie-, zelfstandige behandel- en diagnostische centra en ketenpartners. We zijn gevestigd in Vianen en Amersfoort, hebben ongeveer 180 medewerkers en zijn al meer dan 30 jaar actief op de markt van softwareoplossingen voor de Nederlandse gezondheidszorg.
NEXUS maakt deel uit van NEXUS AG met meer dan 2000 medewerkers in Europa. Onze klanten vinden in in ons een Persoonlijk (gepassioneerd, betrokken en gedreven) partner. Open, transparant en betrouwbaar. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. We zijn Professioneel (resultaatgericht, altijd alert op het creëren en benutten van kansen).
Wie je bent
Voor deze functie moet je gemotiveerd zijn en het hoofd kunnen bieden aan organisatorische en communicatieve uitdagingen. Je wilt commerciële doelstellingen behalen.
Daarom breng jij mee:
- HBO+ (opleiding en/of werkervaring) in een relevatie richting
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Je bent in bezit van rijbewijs B.
- Ervaring met EPD- en/of Enterprise diagnostische (PACS/VNA) oplossingen. Dit in een soortgelijke positie of als applicatiebeheerder of consultant is een sterke pré;
- Zorg&ICT ervaring of een sterke affiniteit hiermee;
- Kennis van zorgprocessen;
- Dynamische teamspeler met een klantgerichte instelling en o.a. met sterke netwerkvaardigheden;
- Commerciële ervaring en inzicht;
- Overtuigingskracht;
- Je bent representatief;
- Je bent verbaal sterk en assertief;
- Je bent proactief, een zelfstarter die goed is in projectbeheer en in staat is deadlines op te volgen;
- Ervaring met CRM (HubSpot) is een pré.
Wat we bieden
Wij vragen het een en ander van je, daarom mag je het volgende van ons terug verwachten:
- Een marktcomform salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
- Uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Pensioenregeling;
- Flexibele werktijdenregeling en de mogelijkheid om thuis te werken;
- 25 vakantiedagen en 12 ATV dagen (bij een fulltime dienstverband);
- Opleidingsmogelijkheden;
- Lease auto / Mobiliteitsregeling;
- Collectieve ziektekostenverzekering;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Enthousiaste, gepassioneerde en zeer vakkundige collega’s;
- Veel gezamenlijk activiteiten met de collega’s. Denk hierbij aan: survival tour/weekend, tennis, padel avond, bezoek pretpark, gezellige avond uit, paasbrunch, sinterklaas, kerstdiner etc.
Customer Succes Specialist
Locatie: Vianen & Remote
Niveau: Hbo werk- en denkniveau
Fte: 0,8 – 1,0