Technisch Product
Support Specialist

Specificaties

Locatie: Vianen & Remote
Niveau: Hbo werk- en denkniveau
Fte: 0,8 – 1,0

Solliciteer direct

De functie

De zorg draaiende houden door jouw directe input.

Als Technisch Product Support Specialist bij NEXUS Nederland ben jij, samen met je collega’s, een doortastende probleemoplosser in ons EPD- en informatie architectuur.

Directe invloed hebben op de zorg binnen ziekenhuizen, GGZ-instellingen en revalidatiecentra? Aan de slag bij één van de leidende, beursgenoteerde ICT-bedrijven in Europa? Ben je nooit uitgeleerd en wil jij met jouw vaardigheden ervoor zorgen dat de juiste informatie probleemloos tussen systemen wordt uitgewisseld? Dan ben je toe aan je volgende stap in je carrière bij NEXUS Nederland.

In je rol als Technisch Product Support Specialist ga jij aan de slag in de 2e lijn van support. Samengevat analyseer je supportvragen van de klant en probeer je deze op te lossen. Dit doe je onder andere door:

 

  • Oppakken en afhandelen van inkomende supportvragen in JIRA binnen je domein;
  • verzamelen van genoeg informatie om het probleem helder te krijgen zoals:
  • opzetten van een omgeving om het probleem te reproduceren;
  • het uitpluizen van logfiles, documentatie of onze knowledge base;
  • testen met verschillende versies of configuraties;
  • passende vervolgacties in gang te zetten;
  • jezelf te blijven ontwikkelen in jouw domein, zodat je daar steeds meer expertise in opbouwt.
Waar kom je terecht

NEXUS Nederland ontwikkelt, implementeert en onderhoudt EPD- en informatiesystemen voor algemene en academische ziekenhuizen, GGZ-instellingen, revalidatiecentra en ketenpartners. We zijn gevestigd in Vianen, hebben ongeveer 150 medewerkers en zijn al meer dan 25 jaar actief op de markt van softwareoplossingen voor de Nederlandse gezondheidszorg. Wij maken deel uit van NEXUS AG. NEXUS AG is één van de leidende beursgenoteerde zorg ICT-bedrijven in Europa met meer dan 1.500 medewerkers. De zorg vindt in ons een persoonlijk (gepassioneerd, betrokken en bedreven) partner. Open, transparant en betrouwbaar. We zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen. Wij zijn professioneel, resultaatgericht en altijd alert op het creëren en benutten van kansen.

Je komt te werken op een afdeling waar veel kennis samenkomt om de supportvragen op te kunnen lossen. Dit betekent dat veel benodigde kennis binnen je team aanwezig is en dat de lijnen kort zijn.

We zijn hard aan het groeien en zoeken daarom Technisch Product Support Specialisten. Onze collega’s van NEXUS Nederland houden van doorpakken, maar vooral ook van gezelligheid! Er worden veel sociale evenementen georganiseerd. Denk hierbij aan: sinterklaas met je gezin, een kerstdiner, paasbrunch, een weekend weg, en nog veel meer!

Wie je bent

Je houdt van puzzels en lost graag met je team problemen op. Door jouw opgedane ervaring in de zorg en/of applicatiebeheer weet jij de weg in de architectuur van NEXUS. Je krijgt de onderste steen boven door de juiste vragen te stellen en jij kan daardoor de issues effectief oplossen. Je bent zelfstandig, betrouwbaar en servicegericht. De klant weet dat jij je afspraken nakomt en je collega’s kunnen ervan op aan dat jij je administratie op orde hebt. Uiteraard is het vertrouwen wederzijds, wij vinden het belangrijk dat jij je vertrouwd genoeg voelt om je grenzen aan te geven.

Wat wij zoeken in een Technisch Product Support Specialist:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau, aantoonbaar door een afgeronde (technische) HBO-studie of relevante werkervaring.
  • Kennis van Oracle PL/SQL en werking database, SQL, ICT Infrastructuur (RDP/RDS, Citrix, VMware, Web/IIS).
  • Ervaring met (functioneel/technisch) applicatiebeheer.
  • Goede communicatieve eigenschappen.
  • Kennis en affiniteit met zorgprocessen in Ziekenhuizen, GGZ- en Revalidatie-instellingen.
  • Kennis en ervaring met NEXUS applicaties is een pré.

Kortom, heb jij veel ervaring binnen de IT als functioneel of technisch (applicatie)beheerder, ben je probleemoplosser en heb je aantoonbaar affiniteit met de zorg? Ook dan gaan wij graag het gesprek met jou aan.

Wat we bieden

Naast een warm welkom in de NEXUS-familie mag je het volgende van ons verwachten:

  • Een salaris tussen de €3.000,- en €6.207,- bruto per maand, afhankelijk van je ervaring;
  • Een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, een kleine greep:
  • Variabele winstuitkering;
  • Minimaal 25 vakantiedagen en 12 ATV-dagen (op basis van 40 uur);
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om tot 3 dagen per week thuis te werken;
  • Thuiswerkvergoeding tot €30,- per maand en een éénmalig budget van €750,- netto om je thuiswerkplek in te richten;
  • Laptop en andere hard- en/of software om je werk zo efficiënt mogelijk te maken;
  • Wij betalen het grootste deel van je pensioenpremie, je betaald maximaal 2%!
  • Een afwisselend opleidingsprogramma voor je verdere ontwikkeling;
  • Een baken van oneindige kennis dankzij onze gepassioneerde en zeer vakkundige collega’s;

Veel gezamenlijke activiteiten met collega’s. Denk hierbij aan: survival tour/weekend, tennis, squash avond, bezoek pretpark, avondjes uit, paasbrunch, kerstdiner, enzovoorts!

Technisch Product Support Specialist

Locatie: Vianen & Remote
Niveau: Hbo werk- en denkniveau
Fte: 0,8 – 1,0 

Solliciteer direct

Hoe loopt jou sollicitatie

STAP 1

Je solliciteert

Jij vult jouw gegevens in en krijgt bevestiging zodra wij die in ontvangst hebben genomen.

STAP 2

Allocatie & beoordeling

De leads nodigen je uit als het een match is voor het eerste gesprek om kennis te maken.

STAP 3

We vinden elkaar leuk

Afhankelijk van de functie volgt er een tweede, en soms derde gesprek.

STAP 4

Aanbieding

De interesse is er nogsteeds, mooi! NEXUS Nederland zal opvolgen met een aanbod.